twitter your heart out

Helu
Har inte skrivit i min blogg på skitlänge men är nu tillbaka. har haft några tuffa veckor, spec när det gäller plugget men nu verkar det som om det börjar lunga ner sig lite. Ska försöka upptadera nu va fan och hoppas på att någon kanske kommer börja läsa min blogg:P Idag hände inte mycket. Jag städade mitt rum vilket är ett mirakel men jag klarade det efter några veckor. Jag har också nu precis blivit medlem på www.twitter.com vet inte hur mycket jag kommer att använda det men är endå en kul sida om man har några spec profiler i sitt liv som man vill spionera på:P

Sitter nu här i mitt rum ensam och lyssnar på gamers with jobs podcast. Jag önskar att jag var i deras ställe...faan vill också hålla på med något så roligt! 
ska nu gå å se om nått har hänt...så kanske jag kan hitta något bra att twittra om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0