Vtff madness, day one

Eftersom jag går på cybergymnasiet så har jag typ inget höstlov vilken kan ses som inte nice, men idag hade vi i alla fall fotboll hela dagen. Tyvärr var det innefotboll men jag Des och Ellen kom i alla fall i samma lag. Resten av medlemarnna i vårt lag var i princip ganska kassa och jag menar allvar. Ja menar hur många gånger ska man behöva servera bollen till en tills den går in i mål? Fick även ett hårt skott rakt upp i mitt face så nu har jag ett blåöga och ett ömt ben eftersom jag blev stämplad-.-' Men fick i alla fall spela fotboll vilket är så jävla grymt kul.  

You'll Never Walk Alone!!!!


When you walk through the storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
There's a golden sky
And the sweet silver song of the lark

Walk on, through the wind
Walk on, through the rain
Though your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on, with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone

Walk on, walk on, with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone

Take that Chelsea!!!

O.o

Sitter på datakunskapen och cillar. Dataläraren pratar om typ hur man kan få in mer information i huvudet eller nått. Men jag kan inte ta upp något av vad hon säger just nu. Ja menar varför skulle jag bry mig om var ordet gymnasiet kommer ifrån. Oh shit hon håller upp några vetenskap tiningar, what a waste of cash. wow nu pratar hon om var ordet vampyr kommer ifrån detta är ju värsta livebloggen. Men nu är jag trött på att skriva så peace out............

tjoooooooooo

Fett trött jag är just nu, skulle typ skriva när jag kom hem för typ 7tim sen men jaa asså orkade bara inte. Idag va helt ok faktiskt. Om man bortser från skoldelen som bara va dryg som vanligt. Hade engelska och eftersom vår mentor/lärare har sagt upp sig så har vi en vikarie. Så tydligen så ska vi inte jobba med det som vi höll på med utan börja på något heeelt nytt-.-'. Hade sedan japanska och fatta typ noll, har fått mer läxa till på torsdag och har redan massa annat att göra. Efter skolan stack me,Ellen och Destina ut på en utflykt. Jag skulle köpa saker i webbhallen som va jävligt svår att hitta. Probs till ellen som tillslut frågade någon nörd och visade sen vägen dit. Nu har jag äntligen en grej som gör att jag kan änvända min xbox 360 med min monitor plus xbox live guld i 3månader:) Skulle städa mitt rum idag men det faila ju totalt, men hade i alla fall träning vilket va skönt. Sitter nu å bara tänker på hur jobbig jag är som alldrig orkar göra sin jävla läxa och kommer få värsta utskällningen av matteläraren imorrn för jag ligger så jävla efterT.T 


Måndag madness

Humör: förvirrad men glad
Skulle gjort idag: Städa
Ska göra imorrn: städa
borde göra nu: läxa
Gör nu: lyssnar på musik och lallar i photoshop
Dagen fuck upp går till: Ellen:P
Ser fram emot: Träning imorrn
Ser inte fram emot: Japanska läxan jag inte gjort


lalla i skogen

jaha ännu en dag över.......men nu är det äntligen helg yey! fast kommer inte kunna koppla av så mycke ändå. Har gått med på att jag ska följa med min kompis Sara ut i skogen och lalla(asså en typ hajk fast mer chill) Ska bli kul för kommer träffa massa människor som jag inte träfat på länge men lite orolig ändå....asså alla där är inte precis så oskyldiga-.-'. Men det ska bli kul fast mitt hår kommer bli så fett cp(hår freak) eftersom vi inte kommer ha någon dush så jag måste lida ändå tills söndagT.T plus att jag kommer missa Englands matchen!!!. So cya duds, kanske kommer bilder om jag får några bra(ofta).

Dryg dag........

Fett seg dag idag..Slutade typ kl 2 idag vilket är sent för oss cyberelever(bortskämda), men har i alla fall lämnat in min motion vilket är grymt skönt fast tuvärr så är det inte helt över än. Hade också fotografering, gick vell sådär fick stora smil gropar på det individuella fotot och vågar inte tänka på hur jag blev på klassfotot. Men åt i alla fall på donken vilket va nice, klarade av att inte köpa en meny(fett stålt) fast jag hade ändå inte så mycket pengar:P
Är inte donken toaletter bara så underbara,
dom är ju som gjorda för dåliga pose bilder:P Jag och Ellen utnyttjade ju det till fullo...


Woot!

Asså varför....gröna linjen har stannat igen, typ någon som har hoppat eller nått. Jaha blir man försenad da vilket inte är det bästa när man ska till en helt ny byggnad för studie teknik........fan kommer bli försenad och sen gå vilse-.-'


Ticket time!

yey äntligen så har jag köpt biljetter till The Eastpak antidote tour, eller ok jag va mer hemma medans min lilla mor gjorde själva jobbet men ändå. Det viktiga är att den 15 november kommer jag se Flogging molly! nice nice, fast det är så långt ditT.T


RSS 2.0