Teater och pluggande..

Idag var det teater dags i skolan då jag och alla andra i drama klassen skulle gå å se pjäsen "Den ömhet jag är värd". Väldigt bra men gick ändå vid några tillfällen lite överstyr(if you know what I mean). Eftersom vi gick över skoltiden så kommer vi få sluta tidigare imorrn vilket betyder att jag bara har en matte lektion sen är det över. Har dock matte prov imorrn och kan ingenting. Börjar nästan ångra lite att jag inte pluggade på lektionerna-.-'. Har min systers mega avancerade grafräknare men fattar typ noll. Jag trycker mer på random knappar och sen ser jag om jag fått rätt svar. om jag får G på provet imorrn kommer jag bli så lycklig:P


Äntligen fredag...............Doh!

hade väntat på denna jävla dag så länge...Måste nog säga att den här veckan har gått extremt långsamt och jag har nog varit den mest omotiverade personen på jorden.  Nu ska jag chilla, i alla fall idag sen måste jag vell göra all bakläxa jag har eftersom det ända jag uppnådde denna vecka va 7 tal på matten. fan kom just på att man skulle gå till receptionen och ta närvaro och få uppgifter eftersom vår samhällslärare va borta idag.....................................-.-'


plugga? PLUGGA!!!

Yo

Fan va trög den här dagen har varit. Började kl 8 och startade med att göra 0 tal på en 2tim mattelektion. vår lärare Pär(little white rabbit) blev arg och dunkade pennan svagt i bordet. Det va nog det roligaste stunden denna dag. Jobbade sen inte ett dugg på samhällskunskapen, förutom att ta onödiga foton på saker.  Hade drama där jag visade lite motivation. Drama är fortfarande grymt roligt men snart har vi läxa vilket suger. Sitter nu på msn och går igenom no frågor med Ellen. Prov imorrn och kan inte ett skit men jag kämpar fortfarande:P Vi är två retards som gör det omöjliga......

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0