Saturday chill

hmmm tydligen är det lördag idag vilket känns lite fuckt up. Igår var det annandag jul och nu är det bara lördag så man kan ju säga att julen är över nu och fan va det gick snabbt. Har inte updaterat på en lång tid men ärligt talat har jag inte haft så mycket att säga eller så har jag kankse inte bara orkat.  Sitter nu vid min dator och set på den första sagan om ringen filmen som just nu visas på tv 3. vet inte hur många gånger jag har sätt på den men det är en film som alldrig blir tråkig.

om man har tröttnat på sagan om ringen så kan man ju alltid se denna otroligt ägande sagan om ringen parodi av french and Saunders, ren brittisk komedi som bäst.

ZzzZzzzzZZzzzZZZZ

Shit va allt är drygt idag. Gjorde inte ett skit på svenskan idag även fast det va en dubbellektion och nu har vi datakunskap. Vår lärare pratar om vad man ska kunna till provet men jag orkar inte lyssna. Är fett hungrig så jag hoppas fan att det blir god mat och inte nån äcklig skaldjurskit:P Slutar kl 1 men ska gå på fotbolls träning inför skol if (eller dm) med ellen och deäz kl 2.    

Steven Gerard är en legend....haha man kan hoppas att spela lite som honom:P

Donken time

Fett dryg skoldag. Alla var fett trött efter nationella provet i matte a igår och ingen var väldigt motiverad att göra någonting. Fick dock veta att jag hade fått mvg- på min bokpresentation på svenskan vilket gjorde mig happy! Vi åt sen lunch på donken vilket alltid gör en lite glad:P Ja menar vem vill äta chili con carne eller va det nu fan heter.  Jag och ellen använde Deäz som bankomat och lånade pengar. Vi delande på en hunring och när det blev lite pengar över så hade en mycket intressant dialog.
Ellen: Annie!, jag har en ide. vi kan använda dom här pengarna och spara dom. Det kan bli vår lilla sparning. Vår budget!(väldigt stolt)
Jag: Men ellen, det är inte våra pengar......
Ellen: ...................
haha antar att vi får starta vår budget någon annan gång.

Now It's time for pictures!

HAHA det där är deäz nya face om alla kalorierna någon gång skulle fastna på henne;P Har igen normal bild på henne med gå bara in på henens blogg: destinas.blogg.se så kan ni se the real deal

RSS 2.0