Donken time

Fett dryg skoldag. Alla var fett trött efter nationella provet i matte a igår och ingen var väldigt motiverad att göra någonting. Fick dock veta att jag hade fått mvg- på min bokpresentation på svenskan vilket gjorde mig happy! Vi åt sen lunch på donken vilket alltid gör en lite glad:P Ja menar vem vill äta chili con carne eller va det nu fan heter.  Jag och ellen använde Deäz som bankomat och lånade pengar. Vi delande på en hunring och när det blev lite pengar över så hade en mycket intressant dialog.
Ellen: Annie!, jag har en ide. vi kan använda dom här pengarna och spara dom. Det kan bli vår lilla sparning. Vår budget!(väldigt stolt)
Jag: Men ellen, det är inte våra pengar......
Ellen: ...................
haha antar att vi får starta vår budget någon annan gång.

Now It's time for pictures!

HAHA det där är deäz nya face om alla kalorierna någon gång skulle fastna på henne;P Har igen normal bild på henne med gå bara in på henens blogg: destinas.blogg.se så kan ni se the real deal

Kommentarer
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

åhh låter gott med hamburgare.

själv slutade man vid halv tio idag :D

åkte hem och baka knäck med rebecka, jamjam!

allt bra? vi måste ses snart!

jag har ju fyllt år så när jag ska ha kalas får ni komma :P :D

2008-12-04 @ 20:06:13
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: däez

haha mitt framtida jag är nog inte så långt borta om jag fortsätter i den här takten med all skräpmat;)

2008-12-05 @ 17:34:49
URL: http://destinas.blogg.se/
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

sv: haha man ska unna sig lite saker ibland, jag för ju det med ,kladdkaka hallå?!

2008-12-07 @ 12:30:19
URL: http://evef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0