Styrka

Sitter i mitt kära rum, vid min kära datorn och försöker hitta motivation till att plugga. Ska skriva en uppsats om liberalismen, nazismen och lite om folkpartiet tills på onsdag, jag har bara skrivit lite om liberalismen-.-' Men plötsligt fick jag en ide........julmust, jupp nu sitter jag här med en julmust och känner faktisk att jag har fått lite styrka. Om jag bara kan skriva klart uppsatsen så har jag bara engelska glosor och pluggning till matteprovet på onsdag..känner värkligen att det komer bli en tuff vecka. måste också läsa klart Jane Air som jag ska ha en muntlig presentation om på svenska på måndag. Om någon vill skriva den till mig skulle det vara great;)
jaja känner nu att jag använder min julmust styrka till att skriva detta blogg inlägg istället för att blugga så det är nog bäst att jag avrundar detta.

cya

Kommentarer
Postat av: däez

du har ändrat design:O

2008-11-10 @ 17:26:32
URL: http://destinas.blogg.se/
Postat av: Annie

haha aaa ska fixa till den nån gång men har inte tid nu plus att jag inte vet hur:P

2008-11-10 @ 17:57:30
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

åhh julmust, jag åt lussebullar här om dagen. Längtar till julen :D

2008-11-11 @ 21:24:08
URL: http://evef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0