Podcast day for gamers!

Ushhhhhhh vilken dryg dag.  Skolkande japanskan för jag orkade inte sitta i 1 och en halv timme i ett fullt klassrum å förstå nada-.-'. fick lite dåligt samvete men kom snabbt över det. Sitter nu vid min fina data och ska börja plugga till 2 förhör jag har imorrn. Funderar nästan på att tenta av engelskan efter förhöret imorrn men vet inte om jag vågar prata med vår engelska lärare som är väldigt läskig. En bra sak med idag är att jag upptäckte att jag hade flera avsnitt av spel podcast att ladda ner. Låter kanske tråkigt men man blir förvånad när man inser hur otroligt sköna dom kan vara.

Lyssnade just på en av mina favoriter från en av mina favorit sidor, Giantbomb.com. Måste säga att det var ett av dom bästa på länge. Kanske inte så jätte interesant för människor som är helt isolerade från spel men bara med lite intresse så kan man värkligen uppskatta vad giantbomb killarna gör. 

http://www.giantbomb.com/podcast/  check it out!

Vill också skicka ett shout out till Ellen!!!!!! 16 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0